Demo aanvragen
Home
Veelgestelde vragen / handigheden
Ik krijg een foutmelding bij het genereren van een eetschema. Wat kan ik doen?
Ik krijg een foutmelding bij het genereren van een eetschema. Wat kan ik doen?
Controleer de doelstellingenpagina van je klant. Hoogstwaarschijnlijk ligt het probleem in de confilcterende voorkeuren welke zijn ingesteld.
Kom je er echt niet uit? Helpen wij natuurlijk graag helpen om dit op te lossen!
Bekijk ook
Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?
Hoe kan ik als coach, VYTAL als consument ervaren?
Mijn klant heeft zelf al een account aangemaakt via de app, hoe verbind ik met hem/haar?
Hoe kan ik een extra coach toevoegen?
Mijn klant zijn e-mailadres bestaat al, hij/zij heeft al een account in de app aangemaakt. Hoe kunnen we verbinden?
Ik heb het gewicht van mijn klant verkeerd ingevoerd, hoe kan ik dit herstellen?
Ik krijg een foutmelding bij het genereren van een eetschema. Wat kan ik doen?
Hoe verwissel ik een actieve klant van club?
Ik wil voor één klant de toegang tot modules wijzigen, hoe doe ik dat?
Mijn klant wil graag de desktop versie van Vytal gebruiken. Kan dat ook?
Waarom zie ik wel een specifiek recept, maar mijn klant niet?
Is het mogelijk om Vytal te gebruiken vanuit het buitenland?